vineri, 14 noiembrie 2008

Stelele care cad...


Spune formaţia Taxi într-o piesă:

"Stelele care cad...
nu pier.
Stelele care cad...
se duc pe un alt cer."

În momentele de durere şi tristeţe omul trebuie să se prindă de toate mâinile pe care i le întinde Dumnezeu şi trebuie să creadă necondiţionat că toate suferinţele din viaţa aceasta îşi vor găsi răscumpararea în viaţa ce va urma.
Azi am realizat ce dor mi-e de câteva persoane din viaţa mea, unii s-au dus sus în ceruri, altii au ieşit din viaţa mea, iar unora le-am ieşit eu din viaţă.

Azi din nou am realizat cât de important e să iubeşti pe cineva şi să încerci să faci totul bine, să nu ai regrete, pentru că niciodată nu ştii care sunt planurile Celui de sus şi cât timp ne îngăduie nouă sau celor dragi pe acest pământ.
Învăţând din greşeli, şi încercând să le repar pe cele făcute deja pot să spun că sper din nou şi sunt mândră de asta, deoarece am avut momente cănd am crezut că nu mai pot spera.

Când e greu cineva de acolo de sus ne urmăreşte şi cum am spus eu când a murit bunica mea, ne ţine de mână. În speranţa aceasta mă culc în fiecare seară şi mă trezesc în fiecare dimineaţă, că merită fiecare secundă şi trebuie să lupţi până în ultima clipă.

Iar toţi cei care au plecat de printre noi sper să devină îngeri şi să ne fie mereu alături şi să vegheze asupra noastră şi când călătoria noastră se termină să ne întâlnim din nou la capătul drumului.

Pentru că trebuie să merite viaţa asta.
Trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu