sâmbătă, 5 decembrie 2009

urme...


Am vorbit cu cineva foarte drag despre un lucru interesant si fara sa-mi dau seama am realizat un lucru foarte profund.
Am vorbit despre amintiri si despre locul pe care il ocupa oamenii in viata noastra si despre cum pot inlocui unii oameni pe altii
Raspunsul e simplu... NICICUM...
Locul pe care il ocupa un om in inimea mea e ca un contur de creion in jurul unei maini. Daca suprapui o alta mana niciodata locul nu va fi perfect umplut. Mana va fi ori mai mare ori mai mica decat urma.
Daca mana e mai mare acopera golul. Golul e tot acolo dar nu-l vedem. E invizibil pana mana e deasupra.
Daca mana e mai mica, e inutila deoarece cade in golul lasat si e inghitita de urma anterioara.
Oamenii pe care ii pierdem isi lasa urma pentru totdeauna,o urma imposibil de sters sau de umplut.
NICIODATA.
Speranta e sa vina un om cu o mana mai mare si sa acopere golul,sa inchida rana si sa ramana acolo pentru totdeauna caci daca mana mai mare dispare, creionul deseneaza o urma si mai mare, un gol si mai mare se naste...un gol si mai greu de acoperit.
De umplut e imposibil, de acoperit e "doar" dificil...
...dar din ce in ce mai dificil.

6 comentarii:

  1. Un singur comentariu: o postare de nota 10. Foarte adevarat si bine prezentat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc foarte mult. Ai fost foarte rapid;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. preferi sa acoperi golul cu ceva mai mare? nu e cam superficial? cum ai spus si tu, golul ramane...

    in plus, de ce sa acoperim trecutul? trecutul e si el o parte din viata noastra... cu bune sau cu rele :)

    mai bine sa invatam din gresli pentru a ne face viitorul mai bun... iar, peste ani, cand vom face un bilant, sa ne aducem aminte, cu zambetul pe buze, atat de golrui, cat si de impliniri :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuza-ma dar nu mi-ai inteles intocmai articolul. Eu nu vreau sa-mi uit trecutul,ba din contra... vorbeam despre locul pe care il ocupa oamenii in viata noastra si cand pierzi pe cineva important e greu sa umpli golul lasat de acesta si e extrem de dificil sa gasesti pe cineva care sa ajunga la acelasi nivel sau chiar mai mult, sa te ajute sa uiti de suferinta. Nu e vorba de uitat persoana,ci de acoperit golul,suferinta, durerea, de cautarea unui nou sens in viata.

    RăspundețiȘtergere