luni, 22 septembrie 2008

Home sweet home

Ce interesantă e viaţa asta, nu?

Acum o luna şi jumătate vă scriam că plec în cipru pentru 6 luni şi iată-mă acum din nou acasă. Niciodată n-as fi crezut că am să spun că mi-a fost dor de România, dar ăsta e adevărul.  Nu m-aş fi întors acasă dacă mi-ar fi fost bine acolo. 

Pot să spun doar că nu a fost chiar ceea ce mi-am dorit şi a trebuit să plec în altă ţară să-mi dau seama că de-a lungul timpului am devenit un om foarte calm şi această trăsătură de caracter mi-a făcut aproape imposibil să-i accept pe oamenii de acolo şi mentalitatea lor stupidă, lipsită de orice respect faţă de cei din jur.

Aşa că m-am întors acasă şi deja planific să plec în altă parte. Ştiu sună a nebunie, abia am scapat de dracu o şi caut pe mă-sa. Dar ce să facem asta sunt şi optimismul mă învinge ca deobicei.

Sincer, cred că mai rău nu poate să fie:-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu