luni, 6 decembrie 2010

spun eu..si trag apa...

Ma cuprinde adesea un sentiment profund de dezamagire...dar trebuie sa recunosc...e vina mea.
Sunt infinit de proasta cand vine vorba de oameni...deoarece pe cat sunt de buna la capitolul cunoastere de persoane...atat sunt de penibila la capitolul aplicare.
Sa explic...realizez in modul cel mai realist cu putinta ca omul de langa mine(neesential cine e:prieten, amic, iubit, etc) are anumite, cum sa spun, defecte(asta ca sa nu spun lucruri pe care eu le urasc la cineva), totusi continui cu acelasi optimismo-idealism infantil si imbecil sa sper ca nu e asa...
Deci?Cine-i vinovatul?
Raspuns corect! Eu.
Sa presupunem(nu prin absurd ci prin real) ca eu acum cunosc un om...imi tradeaza increderea de n ori...ma minte...ma face sa plang...ce ar face un om normal in astfel de situatie?
Da! din nou raspuns corect! I-ar zice pa.
Nuuuu, eu nu...ca sa fiu sigura ca imi asigur inca un anumit numar de zile negre eu ii dau inca o sansa! Poate se schimba! Toata lumea greseste!
Iar cel mai dureros e ca eu chiar cred asta!
Eu iubesc oamenii...maaare greseala!
Eu am incredere in oameni...si mai maaare!
Stau nedumerita si ma intreb de ce imi fac rau oamenii carora eu niciodata nu le-am facut nimic...ba din contra.
Ca un copil la gradi care isi intinde jucaria unui alt copil si drept multumesc acela il loveste...ceva de genu sunt eu...
Naiv? putin spus...
...adica incorect spus deoarece eu vad..dar prefer sa nu cred...cred dar inca mai sper...
Ce e increderea?
...to be continued...

2 comentarii:

  1. Ma regasesc in unele lucruri spuse de tine, mai ales la capitolul "dat cu capu" cu buna stiinta dintr-o incredere oarecum oarba in ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Cand daruim, ne atingem adevaratul potential si crestem peste limitele impuse de noi, devenind punti de legatura intre dragostea lui Dumnezeu si oameni."
    Un citat dupa care ma conduc, oare e o mare greseala sa iubim oamenii? Si eu am simtit de multe ori sentimentul asta pe pielea mea, iti seaca sufletul. Gandestete asa: noi nu avem de ce ne cai, ei sunt cei care trebuie sa sa caiasca, ramai asa, nu te schimba (spun asta si pentru tine si pentru mine, cateodata uit)...

    RăspundețiȘtergere