vineri, 24 decembrie 2010

Craciun Fericit!


E din nou Craciun! Al doilea in strainatate...
Va doresc tuturor un Craciun fericit si bucurati-va de cei dragi pentru ca atunci cand nu-i aveti alaturi realizati ce parte importanta reprezinta ei in viata voastra.
Stiti...atunci cand de Craciun in jurul tau sunt doar straini...simti putin ca ti se rupe sufletul...
Am brad, am facut prajitura, mancare...stau cu niste oameni ca lumea in camera...dar totusi mi-e un dor de mami si de prieteni...nespus!
Asa ca pace in suflete...nu mai fiti suparati unii pe altii pentru ca o viata avem si nu merita traita cu suparare fata de altii.
Fiti cuminti si sa aveti parte de tot ce e mai bun...nu doar de Craciun ci mereu.

Un comentariu:

  1. "Daca am putea vedea cat de mult ii iubeste Dumnezeu pe toti cei care ii intalnim pe cararea vietii noastre, am depune mai mult efort sa ii iubim si noi la randul nostru."
    O alta vorba mare, care ne indeamna sa iertam si sa nu uram. Si, in ceea ce priveste dorul de mama ta, e un lucru bun, te gandesti la ea, asta inseamna ca o ai langa tine, in mintea ta, in inima ta, acolo trebuie sa avem toti persoanele dragi ce nu sunt langa noi...
    P.S. un pic cam tarziu comentul,dar mai bine mai tarziu decat niciodata asa ca Craciun fericit si tie ...

    RăspundețiȘtergere