sâmbătă, 10 octombrie 2009

Back...

Primul semn de viata de foarte multa vreme...
Asta din mai multe motive, lipsa de subiecte, lipsa chef de a scrie, lipsa de idei, lipsa de timp si mai nou (ultima luna) lipsa de net...
...asta deoarece sunt la Paris.
Yep! Daca ma uit pe geam se vede Turnul Effel.
Dar sa incep cu inceputul ca asa nu prea are prea mult sens povestea mea.
Sunt aici de exact 5 saptamani, sunt nanny la o familie franceza care are un copil de aproape 4 ani.
Dar ca sa va dovedesc ca viata nu e mai roz nici la Paris si ca viata nu e nici aici un paradis am primit din nou un cadou exceptional : un copil ca la "supernanny" ,o mama rigida, colerica si maniaca, si un tatic dealtfel dragut si prietenos dar care niciodata nu e acasa.
Cireasa de pe tort?
Mamica e in concediu medical si nu pentru ca e bolnava ci pentru ca e obosita de atata stres-ca fizic nu face nimic (si asta dovedeste ca Parisul nu e suficient de departe de Romania sau ca sigur provenim din aceeasi familie romana).
Deci e cam nasol dar e oricum mai bine ca in prima saptamana cand mi-am dorit sa nu ma fi nascut niciodata sau cel putin sa nu fi pus piciorul in veci in tara asta.
E a treia mea experineta in strainatate(dupa 2 esuate) deci ar fi cazul sa-mi iasa.
Noroc cu optimismu, cu sustinerea unor oameni dragi mie si cu convingerea ca trebuie sa o fac si trebuie sa rezist - ca altfel in primele zile mi-as fi facut bagajul.
Dar ca sa vedem partea buna a lucrurilor- the bright side of the moon:
...sunt in Paris
...se vede Turnul Eiffel din geam
...am fost la Notre Damme si la Louvre- O my god!! e superb si nu-ti ajunge o saptamana sa vezi ca lumea totul acolo
...stau intr-o zona buna si toate lucrurile importante de vizitat sunt la maxim 2 ore de mers pe jos
...am weekendul liber si pot face ce vreau
...nu exista manele!!
Deci in toate lucrurile rele daca vrem putem sa gasim ceva bun si daca nu ar fi si cate ceva rau in viata asta n-am putea savura cu adevarat lucrurile realmente frumoase.
So capul sus tuturor care se simt necajiti, iese soarele odata si pe strada noastra.

Un comentariu:

  1. Bine ai revenit! :D
    Chiar mă întrebam ce se întâmplase cu tine.
    Să ai o săptămană frumoasă, te pup!

    (froZen)

    RăspundețiȘtergere