vineri, 6 august 2010

just a night of august...

Am spus intr-o noapte o fraza: "Lasa-ma, daca vreau sa ma plimb,ma plimb si daca vreau sa ma arunc in fata trenului, o fac,nimeni nu imi spune ce sa fac."
Asta sunt eu la nervi... am spus-o ca sa subliniez ca sunt libera sa fac ce vreau nimeni nu ma poate opri,nicidecum pentru ca am gandit-o macar o secunda serios, cu toate ca persoana in cauza poate crede ca da.
Pentru toti cei care nu o cunosc, Reni e o fata care isi iubeste viata.
Da imi iubesc viata, mai presus de multe alte lucruri...un contrast ironic,un joc al destinului. Imi iubesc viata asa trista si nenorocita cum e:-)
Cred ca acolo unde se inchide o usa se deschide o fereastra undeva.
Cred ca trebuie sa astepti, sa speri continuu ca dupa tot dezastrul se face soare si Dumnezeu se intoarce cu fata spre tine.
Moartea nu e o solutie. Sau cel putin a alege moartea nu e o solutie....
O solutie e sa infrunti viata, sa lupti, sa te zbati si sa crezi...
...astea sunt solutii.
Moartea nu...e calea lasilor,calea celor ce nu mai au un Dumnezeu.
Cand auzeam sau aud de oameni care s-au sinucis nu simteam mila sau compasiune ci regret...un regret profund.
Regret pentru ca nu au avut pe nimeni sa-i incurajeze,regret ca nu au gasit niciunde alinare,regret ca valul de pe ochi le-a intunechat definitiv orice sansa de a gasi speranta,regret ca nu mai gaseau nici o mama, tata sau copil pentru care sa creada ca merita sa traiasca,regret pentru ca nu a fost macar un om, un singur om care in toata disperarea sa lupte pentru ei daca ei nu mai erau capabili sa o faca.
Dar eu nu sunt asa...
Eu sunt curioasa...
Curioasa de ziua de maine,de poimaine,de luna, de anul, de anii viitori,curioasa de copiii pe care inca nu-i am,de batranetea pe care sper sa o apuc,de primul nepot si curioasa de ultimele clipe, de pacea de a te sti trait si trecut prin toate...
...pana la capat.
Sunt curioasa pana la capat...de toate secundele care imi sunt date...
de toate...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu