marți, 11 ianuarie 2011

cu intarziere...


...La Multi Ani! Mai bine mai tarziu decat niciodata...
Orice ar fi, orice ar scrie horoscopul, oricine orice ar prezice eu m-am hotarat.
M-am hotarat sa nu ma las si sa am un an bun...
A inceput prost...nu conteaza!
Tot timpul am crezut ca atitudinea pozitiva conteaza mult...trebuie sa crezi in ceva foarte mult si exista mult mai multe sanse sa se implineasca.
Asa ca eu m-am hotarat, poate sa tune, sa fulgere, sa iasa scantei, sa am iar ghinion, eu nu ma las.
O SA AM CEL MAI BUN AN DIN VIATA MEA(si la anul tot asta o sa zic:-)
Si un mic mesaj pentru o prietena (stie ea cine) orice ar fi nu te lasa dezamagita si deznadajduita, nu lasa sa moara speranta ci continua sa crezi ca-ti va zambi si tie viata...si nu ezita sa ma cauti, sa mai vorbim...
Va doresc tuturor celor care pun piciorul(adica dau clic) pe acest blog mai mult sau mai putin plictisitor, un an mai bun si mai frumos si sa vi se implineasca tot ce va doriti. Si sincere multumiri ca mai aruncati cate un ochi la mine in "jurnal" (si tineti-o tot asa:-)

4 comentarii:

  1. Te asteptam cu drag, atunci cand pentru tine va fi ok sa revii...

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tie ! Sa ai parte de un an plin de surprize placute ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. daca mesajul era pentru "je"....sa stii ca viata imi zambeste mereu...sarcastic :)), dar apreciez faptul ca e preocupata de persoana mea.
    Anyway sa fie anul asta asa cum ti-ai propus :. Nu te lasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. irock en is, hogy ne mondd, hogy:p
    (bocsi, hogy nem "szenvedek" a blog nyelven, dehat en ma' csak ilyen vagyok:D)
    Szoval remelem osszejon a "best year ever" projekted s ahogy Anonim is mondta, varunk haza, barmikor legyen is az az elerkezett ido:)

    RăspundețiȘtergere