joi, 26 iunie 2008

And Justice For All


De ce Unforgiven?

Pentru că e cel mai expresiv titlu, cred, sau cel puţin pentru mine, dintre toate piesele Metallica.

De ce Metallica?

Inutilă întrebare: DOAR PENTRU CĂ E CEA MAI BUNĂ FORMAŢIE

Pentru fiecare există un gen de muzică în care se regăseşte, o anumită formaţie, o anumită piesă. Pentru mine asta e Metallica. Îmi place cu bune cu rele, cu albume geniale ca  And Justice For All şi cu albume mai puţin bune (şi încă am spus puţin) ca şi Saint Anger. Dacă îţi place ceva îţi place cu totul. M-am îndrăgostit de Metallica acum 2 ani (sunt o rockeriţă "întârziată) şi a fost iubire la prima ... audiţie. La început baladele, apoi tot. 

Nu există piesă cu versuri goale care să nu spună ceva, sau piesă instrumentală de la care să nu mi se facă pielea găinii. Nu există videoclip care să nu spună ceva sau chiar care sa te facă să plângi (Turn the Page de exemplu sau chiar şi One).

Şi ce să mai spunem despre cea mai frumoasă baladă din lume: Nothing Else Matters.

Nu contează pentru mine genul pe care îl reprezintă sau că mulţi consideră Megadeath ca fiind o formaţie thrash mult mai buna decât Metallica. Pentru mine ei sunt cei mai buni: James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammet şi (4 me) Jason Newstead. Nu sunt o mare fana a lui Robert Trujillo, dar recunosc că este un basist foarte bun (dar nu e potriveşte deloc cu stilul formaţiei). Şi să nu-l uit pe Cliff Burton (R.I.P.) care din păcate a murit într-un accident încă în 1986.

E interesant sa spui date de genu 1981(anul formării trupei) caci a fost cu 4 ani înainte să ma nasc eu. Şi eu i-am descoperit aşa târziu. Dar nu-i nimic, sper să mai cânte mulţi ani de zile şi să le dea peste bot la toţi cei care spun că thrash-ul a murit respectiv că Metallica a avut valoare pana la aparitia Black Album(1991). Pentru toţi cei care nu mai cred în Metallica să....(nu vreau sa vorbesc urât pe propriul meu blog) so să....şi ţină părerea pentru ei.

Metallica a fost, este şi va fi pentru toţi iubitorii de rock.

Sooooo..... AND JUSTICE FOR ALL

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu