joi, 26 iunie 2008

me? blog? why?

Niciodată nu am crezut că imi voi face un blog din mai multe motive: am crezut că e ceva foarte complicat şi analfabeta de mine (în domeniul informaticii bineînteles) nu va fi capabilă sa facă asa ceva. M-am înşelat, se poate. Un al doilea motiv a fost că nu ştiam dacă voi avea ce sa scriu, voi avea idei sau nu, respectiv ce aş putea să spun eu lumii? Mi-am dat seama că am ce să spun, practic asta fac mai tot timpu, vorbesc. Prea puţini oameni apucă să spună ceva langă mine aşa că de ce nu? Hai să şi scriu nu numai să vorbesc. Idei, păreri, sentimente, evenimente sunt. De ce nu le-aş spune şi altora?Sunt un om deschis, vorbesc sincer despre ceea ce sunt, ceea ce am fost respectiv ceea ce mi-aş dori să fiu. Am avut eşecuri până acum, am avut deziluzii, am plâns, am râs, am avut momente bune şi rele şi de acum o sa le împart. Nu din egocentrism sau din dorinţa de a intra în centrul atenţiei ci pentru că vreau să ma cunoască lumea un pic şi să înceteze să mă judece greşit, făra să aibă nici cea mai vagă idee cine sunt. Sunt Reni o fată cu un optimism uneori enervant şi cu timpul poate o să mă cunoască lumea un pic.

Un comentariu:

  1. Hey,nu uita k si negrul p kre il porti in mod excesiv ii enerveaza p unii,da cine-s ei sa t opreasca,nu?Si despre vorbitul tau excesiv sunt cea mai in masura cred sa comentez.:p but i'm always here to listen si bafta si cu scrisu,in sfarsit talentul tau va deveni public.Have fun..si sa zici si de motorock!!

    RăspundețiȘtergere