sâmbătă, 28 iunie 2008

Motorock 2008 episode 1

IT WAS SOOOOOO COOOOOL!!!!!!!!!!!!!

Ieri a fost prima zi a Motorock-ului din Pecica.  Când am ajuns acolo m-am speriat şi nu de cât de mulţi sunt ci cât de puţini. Am crezut că asta va fi - o mână de oameni care vor da din cap la atracţia serii, formatia Moby Dick. Dar nu, la concertul lor in ciuda ploii au fost o grămadă în faţa scenei.

Moby Dick, formţie ungurească de metal, formata la inceputul anilor 80 a făcut un show bestial aseară. Au cântat mult... şi bine.Cu toate că fix la mijlocul concertului lor a început să plouă, majoritatea au rezistat şi au continuat să dea din cap. Noroc că ploaia s-a oprit repede şi au mai revenit în faţa scenei şi dintre cei care s-au retras sub corturi.

După concert câţiva am rămas în faţa scenei şi am continuat sa ne distrăm. Asta e cel mai cool la întălniri de genu, nu contează că eşti român sau ungur (zise  un slovac) eşti rocker şi asta e tot ce contează.

Rock-ul uneşte cel mai bine oamenii, nici un gen de muzică nu adună şi nu leagă oamenii aşa cum face rock-ul.

Din păcate în Pecica acesta este singurul eveniment la care merită să mergi (asta dacă eşti rocker, că dacă eşti manelist mai avem şi praznicul).

Oricum motociclişti au venit mulţi, cu motoare bestiale de la choppere la cele de viteză cu o grămada de tipi cool pe ele:)

Eu cred că am început bine aşa că vedem ce o fi azi, mai ales că anul acesta mi-am planificat şi să ţin minte ceva din tot evenimentul, nu ca anul trecut, şi anul ăsta vreau sa fiu acolo la Necropolis şi la Cash că anul trecut din motive tehnice le-am ratat (motive tehnice=vodcă).

so to be continued....

4 comentarii:

  1. Sal. Bine ai venit in comunitatea bloggerilor pecicani (am devenit destul de numerosi in ultima perioada) si mult succes, precum si inspiratie in scris ;)
    P. S. Faina relatarea despre MotoRock

    RăspundețiȘtergere
  2. nxt=pali?(doar k sa stiu cu cine stau de vorba:)

    RăspundețiȘtergere
  3. aaa si mersi(sorry is cam aiurita)

    RăspundețiȘtergere