luni, 6 octombrie 2008

Dacă vreţi nonsensuri

Sunt o mare iubitoare de filme.

Cu ceva timp în urmă am început să-mi fac un obicei în a descărca filme din diferite liste de cele mai bune x filme şi să mă uit seară de seară la cateva dintre ele.(Da ştiu se poate spune şi că viaţa mea e lipsită de orice alt eveniment)

Mă rog ideea e că sunt genu de om care se uită la filme care au ceva de spus, drame, filme de război, science fiction şi filme de acţiune mai rar(dar trebuie să fie foarte bune sau să conţină elemente importante ca şi Keanu Reeves, Wentworth Miller, Vin Diesel,Bruce Willis etc.)

Deci mă întorc, ideea e că mă uit la filme cu conţinut şi cu... sfârşit, preferabil. Şi exact asta nu mi-a ieşit în ultima vreme. Am dat peste toate filmele(şi mi-am dat seama că şi cu cărţile mai nou fac tot alegeri la fel de inspirate) care nu au nici un fel de sfârşit.

Nu e vorba de un sfârşit logic sau măcar bun, dar să fie un sfârşit fraţilor.

Dar nuuuu.

Bineînţeles că după 2 ore de absolută plictiseală şi monotonie marele film câştigător de Oscaruri "No country for old man" te lasă gură cască, nu de cât e de bun ci cât poate să fie de stupid. Nu spun că e un film rău, mie nu mi-a plăcut de loc dar măcar un rahat de sfârşit puteau să-i facă, poate îi dădea vreun sens. Mă rog, dezamăgire totală pentru mine.

Dar în aceeaşi seară mă autoconving că tre să mă mai uit la ceva care să merite şi aleg filmul "12 monkeys". Titlu interesant, la fel şi povestea din câte citisem, actori buni(Bruce Willis şi Brad Pitt) deci îmi tot spun că n-are cum să fie naşpa. 

Da, păi filmul în esenţă e bun(nu extraordinar dar bunicel) dar sfârşit n-are, adică are ceva dar nicidecum unul bun sau măcar cât de cât clar. Aşa că două dezamăgiri în aceeaşi seară.

Şi punctul pe i... mi-am luat cărţi de la bibliotecă(ştiu tocilara), evident am ales şi un Stephen King "The long walk", am aşteptat ceva interesant, dinamic, bun într-un cuvânt şi am primit....un rahat, o grămadă de puşti care tre să meargă pentru că dacă se opresc sau merg prea încet sunt împuşcaţi în cap. Unul invinge dar nu se ştie dacă moare şi ăla sau nu.

Să nu-ţi vină să te împuşti în cap, citeşti 300 de pagini în care niste imbecili nu fac altceva decât umblă şi la sfârşit eşti mai în ceaţă decât la început.

Şi dacă totuşi cele povestite vă stârnesc interesul atunci vă propun să vă uitaţi şi la următoarele: Fight Club, Pulp Fiction, The Butterfly Effect şi astea intră în categoria de filme ciudate fără un sfârşit prea clar dar măcar astea merită văzute.

Cam atât despre nonsensuri şi ore petrecute fără rost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu