luni, 20 octombrie 2008

Ghinion??...deloc

Să vă povestesc o zi normală din viaţa  mea. Nu fac ninic practic, sunt şomeră  momentan fără vreo speranţă că o să-mi iasă vreodată ceva.

Efectiv în afară de a mă uita la zeci de filme, a asculta tone de muzică şi a citi cărţi nu fac absolut nimic.

Şi astfel începe minunata mea zi de azi, lua-le-ar dracu de luni,mă trezesc şi eu cumva la 10 jumate, gândindu-mă(ca de altfel tot timpul în ultima vreme) că începe din nou o zi naşpa din viaţa mea şi mai naşpa. 

Şi cu acest "optimism" în mine vreau să ies în curte şi nu-mi observ proprii papuci pe scări şi mă împiedic aşa original, cad trei trepte şi mă lovesc bine de tot la spate.

După care parcă asta n-ar fi fost deajuns am reuşit să vărs şi vreo 2 litri de apă fierbinte pe picior.

Şi colac peste pupăză azi a fost şi ziua de curăţenie şi în tot elanul meu am zis că mă pun să curăţ candelabrele, m-am dezechilibrat cu scaunul şi am reuşit să cad şi cu scaun cu tot, dar totodată şi să sparg o parte din candelabru şi să nu scap cu atât am reuşit să cad cu genunchiul şi pe un ciob de sticlă.

Aaa şi până nu uit m-a lovit şi depresia, un val de sentimentalism, nostalgie şi regret cu care reuşesc oricum să trăiesc destul de greu în ultima vreme.

Deci dacă cineva vrea să fie în locul meu măcar pentru o zi aş fi foarte recunoscătoare.

Şi oricum până seara mai sunt multe ore şi mai poate să-mi pice tavanu pe cap sau ceva de genu ca să fie ziua asta şi mai bună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu