marți, 7 octombrie 2008

Despre alegeri neinspirate

Nu prea vreau să plictisesc pe nimeni scriind despre criza cu salariile profesorilor că se scrie şi se vorbeşte şi aşa suficient despre asta dar nu pot să mă abţin să nu mă leg şi eu de ceva.

Noul ministru al învăţământului se numeşte Anton Anton.

Ce idiot îi dă un aşa nume la săracul copil?

Mă imaginez la şcoală să fiu întrebată cum mă cheamă şi să spun Renata Renata şi lumea să-mi zică "da am reţinut prenumele, dar nume de familie nu ai?"

Nasol rău. 

Mă rog toţi facem alegeri neinspirate dar dacă se poate să încercăm să nu ne marcăm copiii pe toată viaţa cu idioţeniile noastre.

Aviz celor care aveau de gând să-şi numească copiii după modelul Mercedesa, BMW, Samara, Ambasada, etc aberaţii de genu.

....sau Anton Anton

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu