marți, 28 octombrie 2008

A tout le monde

În ciuda atitudinii mele destul de negative faţă de formaţia Megadeath am găsit totuşi câteva piese foarte bune. Am fost foarte sceptică în ceea ce îi priveşte pentru nu i-am cunoscut şi i-am categorizat ca fiind rivalii no 1 ai Metallica şi cu asta nu le-am dat nici o şansă.
Când am ascultat însă "A tout le monde", am realizat că băieţii aceştia au totuşi ceva de spus.
Metallica este şi va rămâne pentru totdeauna iubirea mea dar trebuie admis că şi alţii fac muzică bună.
Piesa asta este depresivă rău, poate de aceea mi-a şi plăcut aşa mult.
Decideţi voi dacă este doar despre moarte sau despre sinucidere, în esenţă este o piesă de rămas bun.(nu, nu am de gând să mă sinucid)
"A tout le monde
A tous mes amis
Je vous aime
Je dois partir"
(Lumii întregi
Tuturor prieteilor mei
Vă iubesc
Trebuie să plec)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu