sâmbătă, 7 noiembrie 2009

the bright side of the moon

Ca sa fie si ceva bun in lucrurile cele mai negre, distanta asta a reusit sa ma apropie de mama mea.
In fiecare saptamana ne scriem scrisori in care eu ii povestesc ale mele iar ea ma tine la curent cu tot ce se intampla acasa.
Datorita ei stiu ce se intampla in politica sunt la curent cu mizeriile romanesti si acelea sunt singurele momente in care apreciez cu adevarat ca traiesc in alta tara. Ma bucur ca ratez campania electorala si alegerile...
Cred ca distanta asta va si distruge unele lucruri dar va face in final si ceva bun. Si sper ca lucrurile sa ramana asa si dupa ce ma intorc.
Macar un lucru sa-mi ramana stabil in viata asta.
Am trecut prin multe impreuna cu mama si e cazul sa iasa soarele si pe strada noastra.
Ar fi cazul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu