sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Changes... part one

Tot timpul mi-a placut toamna si primavara pentru ca sunt momente de schimbare, aduc ceva nou si sterg ceva vechi.
Oricat de ciudata ar fi tomana, cu toata uratenia ei, ploaia, frigul, timpul capricios, totusi reuseste sa faca ceva deosebit- sa dezbrace natura de tot ce e uzat si mort si sa o pregateasca de schimbare, de innoire.
Si cred ca si sufletului meu i se intampla acelas lucru, dezbraca ceea ce e mort si nefunctional si se pregateste de un somn odihnitor si mai apoi de renastere.
Imi place cuvantul "renastere". Numele meu (Renata) inseamna "renascut" si momentan oriunde merg ma lovesc de elemente renascentiste(bineinteles la curentul artistic ma refer).
Deci in viata mea ideea de "renastere" este permanent prezenta si pot spune ca ma caracterizeaza foarte bine.
Nu-i usor sa o tot iei de la capat tot timpul si sa fi capabil in ciuda oricaror piedici sa renasti si sa iti reincepi viata dupa multiple esecuri.
Si cu esecuri ma pot lauda bine mersi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu