sâmbătă, 7 noiembrie 2009

By me...

A trecut ceva timp de cand am scris versurile acestea. Le-am lasat uitate ca semn de carte intr-un roman de James Joyce si azi cand am deschis cartea(caci am adus mai multe carti cu mine) le-am gasit.
Nu sunt un poet innascut dar zambind am realizat ca starea mea de spirit e aceeasi cu cea pe care am avut-o atunci cand le-am scris. Interesant...

Caravana migratoare,
Sufletul meu.
intr-un desert, un colt de lume
agatat de-un vis anume,
Visez murind si mor visand.
Mor...

Mor dormind in pat de vise,
Calea mea,
Apare greu se stinge usor
uitat de ingeri si de demoni
Exist pierand, pier existand.
Exist...

Exist in van,fara de rost,
Viata mea,
distrusa-ncet de mii de farse,
cenu le-am inteles nicicand.
Plang zambind,zambesc plangand.
Plang...

plang profund calita de viata,
Lumea mea,
complicata in simplicitate,
fascinanta prin indurerare
Ma regasesc pierzandu-ma,ma pierd regasindu-ma.
Ma pierd...

Ma pierd in ganduri si-n iluzii,
Ruga mea,
Ecoul strigatelor triste
catre cerul nepasator deasupra.
Sper murind si mor sperand.
Sper...

2 comentarii:

  1. deci dupa asa poezie sa afirmi ca nu ai talent e crima:). pui de Blaga ce esti>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. te invit la un concurs pt bloggeri cu premii pentru fete http://ianculescul.blogspot.com/2009/11/concurs.html

    RăspundețiȘtergere