joi, 17 iulie 2008

De ce?

De ce şi trandafirii cei mai frumoşi au spini?

De ce şi lucrurile bune dor?

De ce mor Îngerii?(asta e dintr-un film, că în rest îngerii nu mor)

De ce?

Bune întrebări.Habar n-am. N-am nici cea mai vagă idee.

N-am nici cea mai vagă idee de ce simt că îmi alunecă totul printre degete, fără să pot face nimic.N-am nici cea mai vagă idee cum am ajuns din nou aici.

Când eram ferm convinsă că acum încep să meargă lucrurile bine şi viaţa mea intră pe un drum normal, dintr-odata deraiază iar totul şi mă trezesc în mijlocul neantului, din nou la fel de pierdută ca înainte.

Urăsc sentimentul ăsta de habar n-am de unde vin, unde sunt şi încotro mă îndrept.Urăsc să fiu aşa pierdută în spaţiu cu o grămadă de sentimente amestecate şi care se contrazic unele pe altele.

În capul şi în sufletul meu e acum ca Turnul Babel unde toţi vorbesc pe limba lor şi nu se înţeleg.Asta e şi în mine- haos.

Sper să dispară cu toate că ştiu că de la sine nu se rezolvă nimic. Dar atunci cum?Oricât de surprinzător ar fi habar n-am.

Sper să-mi dau seama că mai curând că altfel nu va fi bine.Pentru nimeni.

6 comentarii:

  1. Intotdeauna cand acoperim cu un zambet si cu o vorba draguta ceea ce simtim cu adevarat cred ca ar trebui sa fim constienti ca se vor aduna acele adevaruri negre din noi si ne vor da peste ochi urat de tot.
    Atunci cand inchizi o parte din tine pentru a nu mai suferi si faci din zambetul si vorbele tale realitati placute pentru altii fara sa realizezi ca te pacalesti singur ar fi bine daca te-ai putea trezi la timp si repara ceva.
    Nu toti oamenii din viata ta te vor dezamagi!Chiar daca au facut-o multi.Si nu merita sa plateasca ei pentru greselile altora.Nu-ti fie frica sa tii la oameni cu adevarat si nu te inchide in lumea celor goi,fara sentimente.
    Varza din tine nu e decat rezultatul ascunderii gunoiului sub covor si a fugii tale de realitate.
    Vrei sa fi tu,sa nu ti se ceara sa te schimbi.Dar oare mai stii cine e cu adevarat RENI?Eu am pierdut-o.Si imi pare rau.Dar o astept inapoi.Asta in cazul in care toata prietenia noastra a existat cu adevarat si nu a fost doar fantezia mea.
    Nu am o solutie pentru dilema ta.Nu stiu momentul in care te-ai pierdut acolo departe,pentru ca te-ai camuflat bine.Dar cred in tine si in puterea ta de a fi RENI.love u,as usual :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare sincer rau ca am scris ceva legat de subiectul asta.Si dependenta de care vorbesti intr-adevar nu-mi placea,dar macar pe vremea aia aveam minima senzatie ca tii la mine si ca exista o explicatie pentru care suntem prietene.Nu stiu care din noi a facut marea schimbare de care vorbesti,cert e ca acum imi dau seama-tarziu,din cauza k mi-ai ascuns ceea ce simteai cu adevarat-ca facem parte din lumi diferite.Imi pare rau ca tu crezi ca tot ce conteaza acum in viata ta e to have fun and live for the moment.Am si eu in mine-asta daca iti mai amintesti-o doza(ce-i drept mult mai mica)din euforia asta,insa life is a lot more than that.E poate ultima data cand scriu avand in vedere situatia,dar nu simt nici un gram de suparare.Cu toate astea,asa cum ti-am spus,eu nu vreau o "amica",iar starea ta in prezenta mea azi numai asta mi-a aratat.Oricat as incerca nu pot.imi pare rau ca ne-am inselat si ca am luat de la capat ceva ce poate trebuia lasat mort,iar cu ocazia asta am starnit furtuni fara sens cu oamenii care ni s-au ivit in cale.Ma doare sa vad cat de usor poti acum sa-mi spui ca nu vrei sub nici o forma sa incerci sa fii ce am eu nevoie.Si cred ca nici sa incerci sa-ti revii nu iti arde.As fi meritat sa ma anunti poate din primul moment cand ai simtit-o.Dar sunt si eu vinovata.Am spus si facut prea multe,poate prea brusc si sincer,dar trebuie sa stii ca niciodata intentia mea nu a fost negativa.E nasol ca ne spalam rufele pe blog,dar nu cred ca iesitul impreuna sau having fun-ul pe care tu il vrei ar putea rezolva ceva.Nu vreau situatii jenante.Ai dreptate,ne scapa lucrurile printre degete,dar poate ca asta nu e decat momentul trezirii la realitate.And here i am,fara sa vreau sa imi plang de mila sau sa te simti prost,luandu-mi din nou papucii in cur original de la tine.And again all i have is Puiu.Sper ca tu sa nu fii ca mine si sa ai puterea sa iti petreci ultima perioada in tara asa cum iti doresti.i can't be there waiting 4 u 2 come back.just can't.i'm sorry 4 everything.so i guess this is the end.take care of yourself pls.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ti-am cerut sa-mi fi amica pentru totdeauna doar sa-mi dai putin timp sa-mi dau seama de niste lucruri.Atata tot. Nu-ti dau papucii pentru ca eu nu vreau sa ajungem din nou sa nu vorbim, doar pana se aseaza un pic lucrurile vreau sa fim ok fara alte complicatii.Nu am vrut sfarsitul a nimic,si imi pare rau ca tu alegi doar extremele. Pentru mine exista si cale de mijloc, intr-adevar nu e cea perfecta dar pana o gaseste omu pe cea pefecta e buna.Si inca o data, nu-ti dau papucii,in primul rand tu ai spus this is the end eu doar am spus ca nu mai merge asa, doar atat.Nu am spus ca nu ar merge deloc sau nicicum doar nu asa.Nu pot sa ma schimb de fiecare data cand cineva nu ma place asa cum sunt. Sunt reni, poate un pic altfel dar sunt ceea ce am fost intotdeauna. Faptul ca pe tine asta nu te mai multumeste si ai vrea altceva mai bun nu e vina mea e doar faptul ca ti s-au schimbat putin gusturile si atitudinea fata de oameni. Tu te-ai maturizat si astepti ca si eu s-o fac.Dar eu asa ma simt bine, iresponsabila si fara griji, pentru ca eu sunt singura si de mine nu depinde nimeni. Acum imi pot permite asta, poate peste un an sau doi n-o sa mai imi pot.Nu sunt omul extremelor,vreau ca noi doua sa fim prietene, vreau sa vorbim.As fi vrut in ultima vreme(nu ma refer la saptamana asta ca-ti cunosc motivele)sa nu fi uitat sa ne simtim bine fara sa ne certam, sau sa ne uitam la un film sau sa stam la un suc.De la 1 mai am iesit o singura data si una la cealalta la fel nici in timpul liber nu ne-am cautat compania, in afara serviciului si a zilelor de licenta.Tu ai spus ca nu ne leaga serviciul. Atunci asa ce ne leaga? Daca ne vedem doar acolo.Messul?Ceva s-a dus incetul cu incetul,in locul ei au ramas certurile si supararile. Daca il intrebi pe gyuri poate sa-ti spuna si el ce iti spun eu, cu toate ca tinem una la cealalta ne-am certat enorm de mult. Insa noi nu suntem un cuplu. Sper ca imi dai dreptate cand spun ca prieteniile nu se bazeaza pe certuri si discutiile nu sunt pe tema certurilor anterioare.Tu esti genu care are asteptari de la altii, iar eu nu am putut sa ma ridic la nivelul asteptarilor tale. Nu inteleg de ce ar trebui sa fie asta sfarsitul si nu am putea sa fim totusi prietene.M-as bucura sa vorbim in continuare si sa nu ne compportam la servici ca doi oameni care nu se cunosc.Eu asta mi-as dori.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am fost intotdeauna la fel,omul care are asteptari,dar tu te-ai prefacut ca incerci cand de fapt nu era asa.Nu stii nici tu de fapt ce vrei,stii doar ca nu mai merge asa.ei bine,esti si tu responsabila de asta,si daca nici atunci cand am avut probleme nu te-ai deranjat sa fii langa mine,cum poti sa vorbesti de faptul ca nu ne-am mai intalnit in rest.m-ai chemat tu la tine si am refuzat sa vin?nu.Nici una dintre noi nu ne-am agitat,dar acum tu faci schimbarea si spui ca asa nu mai merge.sigur ar merge daca m-as duce cu tine la nush c party sa bem si sa ne prefacem k ii ok.nu prea vad solutie si chiar daca nu suntem un cuplu-asta nush d unde ai scos-o,pt k faptul ca tin la tine nu asta insinueaza-eu nu prea vad ceva bun in minunata cale de mijloc pe care ai gasit-o.oricum se duce naibii tot,nu vei face mai mare efort sa ma suni din Grecia decat ai facut-o de la 10 case distanta,asa ca pentru ce ne mai prefacem?A,ca sa nu spui verde in fata din nou tot tu k it's over?I won't blame u,macar ai fi sincera.pentru ca eu acum habar n-am cand ai fost sincera si cand nu si oare cate alte sentimente sau reactii mi-ai ascuns.Si atunci pt c?

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu vreau sa mai continuam discutia asta pe blog.Daca tu crezi ca te-am mintit,ti-am ascuns lucruri sau m-am prefacut(pentru simplul fapt ca ti-am spus la telefon ca nu ti-am aruncat lucrurile naspa intre ochi ca sa nu te jignesc) atunci nu ma cunosti deloc, cu toate ca tot timpu aia spui.Eu am sa fiu in continuare ok cu tine daca aceepti asta, daca nu atunci o sa fim si noi ca doi oameni care nu se cunosc.(am spus ca nu asta imi doresc, dar la tine vad ca asta ar insemna prefacatorie).

    RăspundețiȘtergere
  6. Ca intotdeauna ai dreptate,nu-i locul potrivit pt nici un fel de discutie mai nou.Ciudat,spui ca nu te cunosc,dar nici nu vrei sa ne comportam ca atare.Adica nu te cunosc,habar nu am ce vrei mai nou si,mai ales,ce-i in capul tau in ceea ce ne priveste,dar hai sa ne comportam de parca nu s-ar fi intamplat nimic?Si daca nu mai vrei sa continuam discutia pe blog,atunci unde naiba te astepti sa rezolvam ceea ce merge,pentru ca evident nici macar o discutie face2face nu merit ca sa inteleg situatia,mi se spune doar ca nu mai merge asa,ca nu mi se poate da atentie si sa continuam mai "moale".Spune-mi tu care ar trebui sa fie reactia mea,ca e clar ca eu am pierdut firu.De fapt,l-am avut vreodata?Ar trebui pur si simplu sa ma prefac ca inteleg ce se intampla si sa te conduc la autocar cu zambetul pe buze,stiind totusi ca nu ai nevoie de mine acolo?Am incercat sub toate formele posibile sa inteleg,dar din pacate nu cred ca pot accepta.De ce ar trebui sa accept resturi din ceva ce credeam mult mai puternic din moment ce tu spui clar ca nu e?I'm completely lost da tot io is naspa.Daca tu crezi ca in locul meu ai reactiona altfel,spune-mi cum si o sa o fac.Dar m-ai bagat rau in ceata si tot ce inteleg e ca vrei sa fi lasata in pace.pana apucam sa vorbim ca doi oameni care merita asta-nu la lucru si rahaturi de genu-eu promit ca nu voi mai scrie p blog.

    RăspundețiȘtergere