duminică, 20 iulie 2008

Despre simplitatea lucrurilor

Nu mi-au plăcut niciodată lucrurile complicate. Fug de complicaţii, mă sufocă. Nu suport să fiu sufocată, ţin la libertatea mea mai mult decât la orice altceva. Poate e stupid sau de neînţeles dar pentru mine libertatea mea înseamnă mai mult decât să spun sau să fac ceea ce vreau. Pentru mine a fi liber înseamna a fi eu, cu bune cu rele.

A fi liber înseamnă a trăi simplu.

Viaţa nu are voie să devină un şir infinit de explicaţii doarece lucrurile care deja ajung să fie întreţinute doar prin scuze şi explicaţii nu mai sunt ceea ce trebuie să fie. Oricât de urât ar suna trebuie să recunosc că lucrurile forţate nu merg. Când cewa e ţinut în viaţă cu forţa e ca un om care e legat pentru toată viaţa de un aparat respirator, trăieşte dar doar pentru că îl ţine ceva în viaţă, nu pentru că ar rezista şi singur.Nu spun că aia nu e viaţă dar evident nu una împlinită.

Ar fi bine dacă omul apărându-şi propria libertate nu ar răni pe alţii, dar o face, uneori. Ar fi perfect dacă nu ar exista atâtea complicaţii în viaţă şi totul ar fi simplu. Dar nu se poate.

Am învâţat pe pielea mea că e foarte greu să lupţi pentru ceva ce e pe moarte. Însă nu mă pot lăuda că mi-a ieşit vreodată. Aşa că poate am să încep să lupt pentru mine însămi un pic şi poate cine vrea să spună că sunt egoistă dar de acum înainte voi da explicaţii doar Celui de Sus şi îmi voi cere scuze doar de la El, că doar El e în măsura să mă ierte. În rest voi fi ceea ce vreau să fiu şi dacă doar un om mă va accepta aşa atunci doar unul va fi, dacă vor fi zece vor fi zece.

Însă pentru nimeni nu merită să renunţi la tine.Că oare pentru tine câţi se vor schimba în viaţa asta?

Toţi suntem buni în felul nostru şi nu merită sa ne schimbam pentru nimeni.Lucruri se pot ajusta, compromisuri se pot face dar în final cineva totuşi trebuie să ne iubească aşa cum suntem.Cine când găseşte acea persoană doar Cel de Sus va decide.

Însă până atunci trebuie să trăim.Că doar o viaţă avem şi mâine poate fi prea târziu.

Cred că lucrurile sunt simple şi se află în faţa ochilor noştri doar că noi le complicăm inutil şi ajungem să nu vedem pădurea de copaci.

Lucrurile durabile sunt simple şi fără cuvinte prea multe.

"Toate lucrurile marete sunt simple si majoritatea lor pot fi exprimate intr-un singur cuvant: libertate, justitie, onoare, datorie, mila, speranta."(winston Churchill)

2 comentarii:

  1. Te-am sufocat?Ti-am ingradit libertatea?Lucrurile fortate nu merg?
    Look who's the dramma queen!
    Sper sa ai toata libertatea din lume de acum incolo iar oamenii de langa tine sa fie multi,distractivi,simpli,fara asteptari si sa te aprecieze pentru ceea ce esti,pentru ca evident esti incapabila sa vezi ca mult timp in afara de mine nu a facut-o nimeni.Sper din tot sufletul sincer sa nu ajungi sa regreti intr-o zi alegerile pe care le faci acum.Eu eram aici;daca ti-ar fi pasat 2 secunde de noi,ai fi intrat cand ai fost pe mess,macar sa dai un buzz sau sa zici"hai sa vorbim".Dar nimic.Si ma bucur ca toate concluziile tale se trag din minunatele cunostinte in domeniul "Reni" ale celor care ti-au meritat sentimentele!
    Hai te rog sa incheiem subiectul asta terfelit in public;ia o decizie,anunta-ma si pe mine si gata!Eu nu mai vreau sa fortez si sa influentez nimic.Si scuze ca mi-am incalcat promisiunea.Iar articolul despre noi mai bine il stergi;ma doare sa stiu ca nu a fost din suflet sau ca era vorba doar de trecut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sterg nimic pentru ca ce am scris atunci am scris sincer.

    RăspundețiȘtergere