joi, 24 iulie 2008

Mama

Eu şi mami suntem un cuplu ciudat,de aproape 23 de ani împreună la bine şi la rău. Avem momentele noastre, ne mai certăm, dar în adâncul sufletului amândouă ştim că cealaltă ne iubeşte orice ar spune sau ar face.

Acum că vreau să plec, pentru cine ştie cât timp, mi-e foarte greu să o las aici, singură. A plâns deja şi va mai plânge mult după ce voi pleca pentru că ştiu că ea în afară de mine nu are pe nimeni. Îi este foarte frică pentru mine şi îi este foarte frică să n-o las singură. Dar noi două avem o înţelegere, oriunde mă duc eu,vine şi ea cu mine. (nu e cazul acum când merg să lucrez)

Şi mie îmi va fi dor de ea dar sper ca atunci când voi veni acasă să pot să-i dau înapoi măcar în parte tot ceea ce mi-a dat ea mie.

Mi-a spus cu ochii în lacrimi că orice s-ar întâmpla să ştiu că eu sunt totul pentru ea. Şi eu o iubesc pe mami enorm de mult şi sper să pot fi aici pentru ea întotdeauna. Sper ca Dumnezeu să aibă grijă de ea, să fie sănătoasă şi să o răsplătească pentru tot ceea ce a făcut pentru mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu