joi, 8 ianuarie 2009

...n-am idee de titlu...

De câteva zile încoace mă tot gândesc că ar trebui să scriu ceva pe blog... dar oare ce?
Când sunt tristă, sau am probleme, când sufăr sau sunt nostalgică, când cad pe scări sau îmi tai piciorul în bucăţi tot timpul am subiecte...
În ultimele zile însă nu mi se întâmplă nimic...negativ iar despre fericire parcă nu ai ce să scrii aşa mult.
Până acum anul acesta(si trebuie să vă spun că am o fixaţie cu numerele impare-nu le suport de nici o culoare) a decurs destul de bine.
Însă ce roz ar fi viaţa dacă omul ar putea să prezică un an întreg pe baza primelor 8 zile:-)
Dar totuşi cu toate că opmismul la mine creşte pe gard trebuie să recunosc că nici anul acesta nu voi fi scutită de şuturi în cur, dar diferenţa e că anul acesta deja am dezvoltat o imunitate pentru astfel de "tratamente".
Concluzia: fericirea nu e subiect de blog...
Însă dacă starea mea se menţine atunci n-o să am încotro şi va trebui să-mi reprofilez blogul un pic.
Bine nu se pune problema ca fundalul să devină de pe o zi pe alta roz...
Şi nici eu nu m-am schimbat deloc. În continuare sunt şomeră, port negru, ascult rock, mă uit la o mie de filme... într-un cuvânt nu prea am viaţă dar măcar pot să spun că zâmbetul acela schilod care mi s-a fixat pe faţă nu se lasă prea uşor şters...
...şi să sperăm să nici nu se lase:-)

Un comentariu:

  1. Pot spune ca te inteleg aproape perfect! Nici eu nu pot scrie cand sunt fericita!Eventual amintiri sau carcoteli, altceva nuh.As vrea sa-ti urmaresc blogul,trebuie sa-ti activezi optiunea.Cat despre prosti,ar trebui sa colaboram:sigur ne vom uimi reciproc cu ciudateniile intalnite;)

    RăspundețiȘtergere