duminică, 7 decembrie 2008

aşa înainte de Crăciun...

Îmi place foarte mult Crăciunul şi nu pentru cadouri(că nu prea se omoară Mosu la mine:-) ci pentru ceea ce semnifică.
Dincolo de faptul că sunt un om credincios, sunt în esenţă şi un om sufletist.
Cred în puterea Crăciunului dincolo de mercantilisme, cred că are putere de vindecare şi aduce cu sine mai mult decât pare.
E o perioadă când toţi ar trebui să încerce să fie mai buni, să trăiască mai cu rost, să iubească, să ierte şi să-şi ceară iertare şi să...spere. În primul rând să spere pentru că e sărbătoarea naşterii,a unui nou început.
La fel ca mine mai există oameni care au nevoie de o renaştere.
În mod ironic numele meu înseamnă "renăscut" şi în mod la fel de ironic mă defineşte.
Sunt un om care a trebuit să se ridice de multe ori şi să renască de fiecare dată în speranţa că o dată va reuşi.
În perioada Crăciunului tot timpul am avut iniţiative de schimbat lumea, de făcut lucruri măreţe şi din păcate nu prea mi-au ieşit. Anul acesta am să încerc să realizez poate cel mai măreţ plan al meu, să mă schimb pe mine în ceea ce vreau să fiu şi să fac tot posibilul să fiu fericită.
Cred în puterea de vindecare a rănilor şi cred că toţi oamenii pot să creadă, să spere şi să iubească...
...doar trebuie să vrea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu