joi, 25 decembrie 2008

in memoriam...

În aceste zile de sărbătoare trebuie să ne amintim şi de cei care nu mai sunt printre noi...
E primul meu Crăciun fără bunica mea dar în suflet îmi este şi îmi va fi mereu alături.
Însă zilele acestea un fost coleg de clasă a plecat în ceruri, prea tânăr şi prea vesel ca să moară...dar alegerea din păcate nu ne aparţine.
Însă contează să ne amintim de el cu drag şi să-i păstrăm chipul veşnic zâmbitor în suflet.
Mircea, toţi care ţi-am fost colegi ne vom aminti de tine mereu şi în speranţa că ne vom revedea odata ne luăm rămas bun de la tine. Toţi am vărsat o lacrimă şi cu toate că lacrimile nu şterg suferinţa, măcar o uşurează.
În amintirea anilor de liceu, al anului cât mi-ai fost coleg de bancă NU TE VOI UITA NICIODATĂ...
In memoriam MIRCEA NICOLAE GALIŞ

Un comentariu:

  1. Este dureros sa pleci dintre ce dragi, mai ales la o varsta asa frageda cum a avut-o Gica,la 23 ani,cand omul este destul de matur si are de facut multe in viata.cu toti o sa ne amintim de colegul nostru din semlac Gica

    RăspundețiȘtergere