luni, 8 decembrie 2008

ce-mi rezervă stelele...

M-am pus azi să-mi citesc horoscopul. Nu spun că sunt printre cei care cred ceea ce scrie în horoscopurile din ziare dar în mare parte caracteristicile zodiei mele mi se potrivesc perfect.
Şi cum ziceam, m-am pus azi să citesc horoscopul pe luna asta şi pentru 2009 şi ca deobicei m-am iluzionat că voi primi veşti bune...
...cum să nu!:-)
Pe când 2008 trebuia să fie un an foarte bun pentru săgetători(coooooome on:-) anul 2009 va fi un an mai dificil...
MAI dificil?
Pe bune?
Stimată doamnă sau domn care aţi scris prostia asta, vă anunţ că acest lucru este quasi imposibil!!!!
Zice că va fi un an frustrant(da pe dracu:-)!!!!!, că ar fi cazul să mă odihnesc(hai să fim serioşi nu fac nimic de 3 luni şi încă mai am nevoie de odihnă?)
Dar mi-a plăcut foarte mult următoarea idee:"Chiar daca aveţi impresia că această planetă ucide prietenii, ea nu face altceva decât să vă ajute să reclădiţi altele mai trainice."
Şi cea mai amuzantă:"Iubirea va fi cea mai dulce nebunie pe care v-o veti permite in 2009"(nu ştiu cum să exprim cât de credibilă e asta decât printr-un HAI MĂ LAŞI!!!!!)
AAa şi mi-a plăcut optimismu lu una/unu:"Anul 2009 va aduce pentru Sagetator o viaţă personală bogată, cum n-aţi mai avut de peste 10 ani."(adică de la 13 ani, vă imaginaţi cât e de greu să-ţi depăşeşti viaţa personală pe care o aveai la 13 ani)
Deci va fac un rezumat, o să am un an mai bun sau la fel de bun ca la 13 ani, dar totodată va fi un an dificil...
Habar n-am cum pot fi astea două dar un lucru ştiu sigur şi nu pentru că aşa zic stelele ci pentru că m-am hotărât eu: o fi mai bine ca 2008, MULT MAI BINE.
Tuturor săgetătorilor le spun: oricum noi ştim mai bine şi poate să ne zică cine ce vrea că noi tot sperăm la mai bine, aşa că să vină 2009 că pe noi nimic nu ne mai sperie:-)
Şi da, sunt o idealistă incurabilă!

Un comentariu:

  1. Cred ca e bine sa ai un an ca cel de la treisprezece ani :). Bineinteles ca nu mai exista stresul serviciului sau al cursurilor, dar exista insa grija colegului de banca ce uneori te trage de cozi sau iti fura marul din gentutza de scoala, ca e pohticios. Si mai e mersul pe bicicleta, la 13 ani cu singuranta trebuie perfectionat.
    In rest toate bune, numai viata amoroasa ca la 13 ani nu iti doresc...

    RăspundețiȘtergere